ინკლუზიური სწავლება

მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი: ლუკა ჩიბურიძე
კლასი: III
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი-გვარი: მარინე ტაკიძე
თარიღი: 05.10.2017

აქ იწერება მონაცემები მოსწავლის მიღწევის დონის შესახებ, საგნობრივ პროგრამასთან მიმართებაში, სსსმ მოსწავლეს აფასებს ყველა ის საგნის მასწავლებელი, რომელიც მას ასწავლის

შედეგების გრაფაში შეიძლება ჩაიწეროს შედგები და ინდიკატორები  სხვადასხვა კლასის სტანდარტიდან სხვადასხვა მიმართულებისთვის და საგნებისთვის

მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგი/ები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
მათ. I.1. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.

·      ირჩევს და ქმნის მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის საგანთა ერთობლიობას და პირიქითმოცემულ საგანთა ერთობლიობას შეუსაბამებს რიცხვს;
·      კითხულობს და წერს რიცხვებს; გამოსახავს მათ სხვადასხვა მოდელის გამოყენებით;




·      ქმნის ტოლი რაოდენობის საგანთა მოწესრიგებულ ერთობლიობას მათი  დაწყვილებით;
·      გამოყოფს მითითებული რიცხვების  შესაბამისი რაოდენობების ჯგუფებს გროვაში (მაგალითად, გამოყოფს ათეულს გროვაში).


მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.

·         ითვლის წინ/უკან ნებისმიერი რიცხვიდან, განმარტავს 11-დან 20-მდე რიცხვების სახელდებას; ასახელებს მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვებს;
·         განასხვავებს და ასახელებს ეროვნული ფულის ნიშნებს (მონეტებს და ბანკნოტებს) 20-ის ფარგლებში.




·         საგანთა მოწესრიგებულ ერთობლიობაში ასახელებს მითითებული საგნის რიგს; მოცემული თანმიმდევრობით და მითითებულ პოზიცებზე განათავსებს საგნებს;
·         იყენებს რიგობრივ რიცხვით სახელებს მოვლენათა ან ქმედებათა თანმიმდევრობის აღწერისას;
·         ადევატურად იყენებს ნულს და მის აღმნიშვნელ სიმბოლოს შესაბამის სიტუაციებში;

მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.


·      ახდენს შეკრება-გამოკლების თვალსაჩინოდ დემონსტრირებას, განსაზღვრავს განსხვავებას (მაგალითად, რამდენით გაიზარდა/შემცირდა?") და აღწერს რიცხვებს შორის დამოკიდებულებებს;
·      ზეპირად ანგარიშისას იყენებს 1-ის ტოლი ბიჯით თვლას, ან სხვა ხერხს და ახდენს შეკრება-გამოკლების მოქმედებათა ურთიერთშებრუნებულობის დემონსტრირებას  მოდელის გამოყენებით;




·      სიტყვიერად აღწერს შეკრების, გამოკლების, ტოლობის და შედეგის ცნებებს სხვადასხვა კონტექსტში (მაგალითად, "დავუმატოთ",  "მოვაკლოთ", მიმატება - გაზრდა; გამოკლებაშემცირება, განცალკევება, განსხვავება);
·      მოცემული გროვისათვის ასახელებს ამ გროვის მითითებულ რაოდენობამდე შესავსებად საჭირო დამატებით რაოდენობას; ზეპირად ასრულებს 10-ის გავლით შეკრება-გამოკლებას და ახდენს გამოყენებული ხერხის დემონსტრირებას.

მათ. I.4. მოსწავლეს შეუძლია რაოდენობების შეფასება და შედარება.


·      საგანთა დაწყვილებით ადარებს რაოდენობებს გროვებში, იყენებს შესაბამის ტერმინებსა და აღნიშვნებს ( ) და განსაზღვრავს განსხვავებას ("რამდენით მეტი/ნაკლები?");
·      ირჩევს ორი გროვიდან ერთს, რომელშიც საგნების რაოდენობა დაახლოებით მოცემული რიცხვის ტოლია, ამოწმებს თავის ვარაუდს.

·      დაუთვლელად ასახელებს ზუსტ რაოდენობას ერთგვაროვან, მცირე ზომის საგანთა გროვაში (საგანთა რაოდენობა არ აღემატება 5-) და ამოწმებს თავის პასუხს;
·      აკავშირებს "-ით" მეტობა/ნაკლებობას შეკრება/გამოკლების მოქმედებებთან და ახდენს ამის მოდელზე დემონსტრირებას;

მათ. I.6. მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და აღწერა.


·      ყოფითი დანიშნულების საგნებში ან მათ ილუსტრაციებში უთითებს დასახელებულ ბრტყელ ფიგურებს;
·      შეარჩევს მითითებული ფიგურის მოდელს შერეული გროვიდან;



აღწერს მითითებულ გეომეტრიული ფიგურას (მაგალითად, ასახელებს მოცემული მრავალკუთხედის წვეროების რაოდენობას).

მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე

ლუკა  საჭიროებს  ინდივიდუალურ  სასწავლო გეგმით მუშაობის გაგრძელებას.

მასწავლებლის ხელმოწერა:                          მარინე ტაკიძე

დირექტორის ხელმოწერა :                            თამარ თავდგირიძე







ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 09.10.2017 წელი
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი, გვარი   მარინე ტაკიძე
მიმართულებარიცხვები და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 მათ.II.1. ლუკა I სემესტრის  ბოლოსათვის   50-მდე  ყველა რიცხვების წაკითხვისა და   შესაბამისი საგანთა გროვების  რაოდენობის დასახელებისას  20 შეკითხვიდან დაუშვებს    არაუმეტესს 5 შეცდომას.
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1

2


3
ლუკა ოქტომბრის ბოლოსათვის შეძლებს  30-მდე  დაითვლის ნებისმიერი რიცხვიდან ერთის ბიჯით და დაუშვებს თვლისას 2 ან 3 შეცდომას.

ლუკა ნოემბრის ბოლოსათვის შეძლებს  40-მდე  დაითვლის ნებისმიერი რიცხვიდან ერთის ბიჯით და დაუშვებს თვლისას 2 ან 3 შეცდომას .

ლუკა დეკემბრის ბოლოსათვის შეძლებს  50-მდე  დაითვლის ნებისმიერი რიცხვიდან ერთის ბიჯით და დაუშვებს თვლისას 2 ან 3 შეცდომას .

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
აქტივობა--„ რიცხვთა კიბე
ილუსტრაციაზე რიცხვით კიბეზე შეძლებს დაითვალოს მითითებული რიცხვები და ამოიცნოს ისინი არეულად.
თვალსაჩინოება
სახელმძღვანელო
დაფა
2

აქტივობა-- „გამოიცანი გამოტოვებული რიცხვი
ილუსტრაციაზე ან თვალსაჩინოებაზე  მიყოლებით ჩაწერილ რიცხვებს შორის ამოიცნობს გამოტოვებულ რიცხვებს და ჩაწერს შესაბამის ადგილას.
თვალსაჩინოება
მოსწავლის ბუკი
რვეული,კალამი,დაფა
3
აქტივობა-- „გააფერადე ბუშტებზე მითითებული რიცხვები
პირობის მიხედვით გააფერადებს მითითებულ რიცხვს.
თვალსაჩინოება
მოსწავლის ბუკი
4

 აქტივობა-- „ აღმოაჩინე დაკარგული რიცხვები
ილუსტრაციაზე ან თვალსაჩინოებაზე  მიყოლებით ჩაწერილ რიცხვებს შორის ამოიცნობს გამოტოვებულ რიცხვებს და ჩაწერს შესაბამის ადგილას.
თვალსაჩინოება
ილუსტრაცია
მოსწავლის ბუკი
რვეული,კალამი,დაფა





ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი

გრძელვადიანი მიზანი:

მოკლევადიანი მიზნები:

მოკლევადიანი მიზნები
თვე
1

თვე
2
თვე
3
თვე
4
თვე
5

1
ლუკა ოქტომბრის ბოლოსათვის შეძლებს  30-მდე  დაითვლის ნებისმიერი რიცხვიდან ერთის ბიჯით და დაუშვებს თვლისას 2 ან 3 შეცდომას.



ოქტომბერი





2
ლუკა ნოემბრის ბოლოსათვის შეძლებს  40-მდე  დაითვლის ნებისმიერი რიცხვიდან ერთის ბიჯით და დაუშვებს თვლისას 2 ან 3 შეცდომას


ნოემბერი




3
ლუკა დეკემბრის ბოლოსათვის შეძლებს  50-მდე  დაითვლის ნებისმიერი რიცხვიდან ერთის ბიჯით და დაუშვებს თვლისას 2 ან 3 შეცდომას






დეკემბერი











მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
მათ.II.2. ლუკა სასწავლო წლის ბოლოსათვის  შეძლებს 50-მდე რიცხვებს შორის შეკრება-გამოკლებას და  20 მაგალითიდან დაუშვებს   5 შეცდომას.

1


2



3
ლუკა ნოემბრის თვის ბოლოსათვის შეძლებს 30-მდე რიცხვების შეკრება-გამოკლებას თვალსაჩინოებით  გამოყენებით და ერთის ბიჯით შეასრულოს მარტივი მაგალითები, 20 მაგალითიდან ამოხსნას 15.

ლუკა თებერვლის თვის ბოლოსათვის შეძლებს 40-მდე რიცხვების შეკრება-გამოკლებას თვალსაჩინოებით  გამოყენებით და ერთის ბიჯით შეასრულოს მარტივი მაგალითები, 20 მაგალითიდან ამოხსნას 15.

ლუკა სასწავლო წლის ბოლოსათვის შეძლებს 50-მდე რიცხვების შეკრება-გამოკლებას თვალსაჩინოებით  გამოყენებით და ერთის ბიჯით შეასრულოს მარტივი მაგალითები, 20 მაგალითიდან ამოხსნას 15.





ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
აქტივობა--„ ილუსტრაციის დახმარებით ჩაწერე შეკრების მაგალითები
ილუსტრაციებზე ან თვალსაჩინოებებზე ნახატებისა და რიცხვების დახმარებით ჩაწერს შეკრება-გამოკლების მაგალითებს და მიუწერს შესაბამის პასუხებს.
თვალსაჩინოება
დაფა,რვეული
მოსწავლის ბუკი
კალამი,სახელმძღვალელო
ილუსტრაცია
2

აქტივობა--„რამდენიმე ნაბიჯით წინ და უკან
მითითებული რიცხვი გაზარდოს ან შეამციროს  რამდენიმე ერთეულით ათეულზე გადაუსვლელად.

თვალსაჩინოება
მოსწავლის ბუკი
დაფა,რვეული,კალამი
ილუსტრაცია








ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი

გრძელვადიანი მიზანი:
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი მიზნები
თვე
1

თვე
2
თვე
3
თვე
4
თვე
5
თვე
6
თვე
7
თვე
8

1
ლუკა ნოემბრის თვის ბოლოსათვის შეძლებს 30-მდე რიცხვების შეკრება-გამოკლებას თვალსაჩინოებით  გამოყენებით და ერთის ბიჯით შეასრულოს მარტივი მაგალითები, 20 მაგალითიდან ამოხსნას 15


ნოემბერი







2
ლუკა თებერვლის თვის ბოლოსათვის შეძლებს 40-მდე რიცხვების შეკრება-გამოკლებას თვალსაჩინოებით  გამოყენებით და ერთის ბიჯით შეასრულოს მარტივი მაგალითები, 20 მაგალითიდან ამოხსნას 15






თებერვალი




3
ლუკა შალვა სასწავლო წლის ბოლოსათვის შეძლებს 50-მდე რიცხვების შეკრება-გამოკლებას თვალსაჩინოებით  გამოყენებით და ერთის ბიჯით შეასრულოს მარტივი მაგალითები, 20 მაგალითიდან ამოხსნას 15.












მაისი








მიმართულება: გეომეტრია და სივრცული აღქმა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
მათ.II.8. ლუკა სასწავლო წლის ბოლოსათვის  ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების(სამკუთხედი, ოთხკუთხედი,ხუთკუთხედი და წრე) დასახელებასა და აღწერასხოლო რამდენიმე სივრცული ფიგურების ამოცნობას შეძლებს დაუშვას 10 შეკითხვიდან 3 შეცდომა.

1

2
ლუკა სასწავლო წლის ბოლოსათვის შეძლებს შეადაროს და დააჯგუფოს ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები( მაგ: წვეროების/გვერდების)მიხედვით და 10 შეკითხვიდან დაუშვას  2-3 შეცდომა.

ლუკა სასწავლო წლის ბოლოსათვის შეძლებს ამოიცნოს რამდენიმე სივრცული ფიგურა და 10 შეკითხვიდან  გასცეს მაინც 6 შეკითხვას სწორი პასუხი.




ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
აქტივობა--„რა ფერის ფიგურაა ერთი
ილუსტრაციაზე დახატულ რამდენიმე ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურათა შორის ამოიცნობს ერთ ფერში დახატულ გეომეტრიულ ფიგურას და ასახელებს მას.
თვალსაჩინოება ფიგურები
ფერადი ფანქრები
სახელმძღვანელო
2

აქტივობა--„წითლად გააფერადე სამკუთხედები
თაბახის ფურცელზე დახატულ ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურათა შორის აფერადებს მხოლოდ ითითებულ გეომეტრიულ ფიგურას.
თვალსაჩინოება ფიგურები
ფერადი ფანქრები
3
აქტივობა --„დახაზე და გამოჭერი
ფერად ფურცელზე ფანქრის საშუალებით დახატოს ნაცნობი გეომეტრიული ფიგურა და გამოჭრას.
ფერადი ფურცლები
ფერადი ფანქრები
მაკრატელი,სახაზავი















ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი



გრძელვადიანი მიზანი
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი მიზნები
თვე
1

თვე
2
თვე
3
თვე
4
თვე
5
თვე
6
თვე
7
თვე
8

1
ლუკა სასწავლო წლის ბოლოსათვის შეძლებს შეადაროს და დააჯგუფოს ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები( მაგ: წვეროების/გვერდების)მიხედვით და 10 შეკითხვიდან დაუშვას  2-3 შეცდომა.








მაისი

2

ლუკა სასწავლო წლის ბოლოსათვის შეძლებს ამოიცნოს რამდენიმე სივრცული ფიგურა და 10 შეკითხვიდან  გასცეს მაინც 6 შეკითხვას სწორი პასუხი.







მაისი















მიმართულება: გეომეტრია და სივრცული აღქმა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
მათ.II.10. ლუკა სასწავლო წლის ბოლოსათვის  შეძლებს ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების(სამკუთხედი, ოთხკუთხედი,ხუთკუთხედი) ზომების დადგენისას 10 კითხვიდან დაუშვებს 2-3 შეცდომას.

1

2
 სასწავლო წლის ბოლოსათვის შეძლებს სახაზავის გამოყენებით გაზომოს ნაცნობი ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების გვერდები და 10  შეკითხვიდან სწორად უპასუხოს 7-.

ლუკა სასწავლო წლის ბოლოსათვის შეძლებს შეადაროს ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების გვერდები (გრძელი,მოკლედა 10 შეკითხვიდან სწორად უპასუხოს 6 კითხვას.







ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
აქტივობა-„გაზომე და მიუწერე
მითითებულ ფიგურაზე გაზომოს სახაზავით გვერდების სიგრძე და მიუწეროს შესაბამისი გვერდის სიგრძე.
სახაზავი
ფიგურები
ფერადი ფანქრები
2

აქტივობა --„გაზომე და შეადარე
თაბახის ფურცელზე დახატულ ან მის მიერ დახატულ ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებზე გაზომოს გვერდები და შეადაროს ორი გვერდი ერთმანეთს სიდიდის მიხედვით  (გრძელი,მოკლე).
სახაზავი,ილუსტრაცია,
გეომეტრიული ფიგურები, უბრალო ფანქარი
















ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი



გრძელვადიანი მიზანი
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი მიზნები
თვე
1

თვე
2
თვე
3
თვე
4
თვე
5
თვე
6
თვე
7
თვე
8

1
ლუკა სასწავლო წლის ბოლოსათვის შეძლებს სახაზავის გამოყენებით გაზომოს ნაცნობი ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების გვერდები და 10  შეკითხვიდან სწორად უპასუხოს 7-.








მაისი

2
ლუკა სასწავლო წლის ბოლოსათვის შეძლებს შეადაროს ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების გვერდები (გრძელი,მოკლედა 10 შეკითხვიდან სწორად უპასუხოს 6 კითხვას.









მაისი









Комментариев нет:

Отправить комментарий